lördag 28 april 2012

Loppisfynd



Hej alla fina. Dags för ett litet inlägg, det var allt för länge sedan. Det har varit lite mycket denna vecka så jag har inte riktigt hunnit med att blogga. Men en liten sväng till en loppis inne i Kungsbacka hann jag ändå med igår. Hittade denna damejeanne (som jag precis fick lära mig att det så fint heter) för en spottstyver. Jag tror att den kommer att vara fin ute på altanen i vår. På tal om altanen så väntar jag fortfarande på det varma vårvädret som skulle besöka oss denna helg. Det är mycket som behövs målas ute men det är alldeles för kallt...brrr.


Ha en fin kväll..

9 kommentarer:

Lottas Fotografi sa...

Vilket fint loppisfynd!
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Lotta

Tina sa...

Men, jag hittade också en i fredags..
Tänk om vi var på samma loppis, utan att veta om det?

kramen

Kristina sa...

Hejsan!
Vilket fynd! Jag älskar dessa damejeannes! Jag väntar också på värmen, vore skönt att få komma igång med måleriet! Får hålla tummarna för att den är på väg nu!
Önskar dig en fin kväll!
Kram Kristina

Mariette sa...

Såna där är så fina!

Jag har en utanför dörren med några salixgrenar i...det behövs inte mycket till en sådan, ja inte ens något!

Kram Mariette

Titta in hos Thess sa...

Jätte fint fynd och väldigt fin bild =)

Hoppas du har en skön kväll.

Kram Thess

Mitt hem är min borg sa...

De är ju så vackra de där.. Sån härlig form..
Fint fynd!

Fortsatt skön helg till dig
Kram!

kråke sa...

Så vackra de är:)) perfekt med några blommande körsbärskvistar i;)) här har det faktiskt varit 16 grader idag och jag har suttit och druckit kaffe i solen och pustat av värmen!!:))...underbart:))

Kram fina...jag ska skicka solen vidare till dig oxå:))

Kråke

Vitspets sa...

Vilket härligt loppis fynd ...
Kram Karina

Sjöboden sa...

Superfin, den kommer göra sig! Väntar så på värmen, vi fikade ute idag men det var lite kallt...

kram Caroline