onsdag 26 september 2012

Walther & Co


Ett litet snabbt från mig... känner mig som ett barn på julafton just nu, slänger mig på paket efter paket. Idag har nämligen fått en pall från Walther & Co och jisses så mycket fint. Det var ett bra tag sedan jag la ordern och jag kommer knappt ihåg vad jag har beställt. Men jag blev inte besviken kan jag säga, så otroligt mycket fint, då har jag ändå inte plockat upp allt.  Nej, nu ska jag fortsätta att slänga mig över kartongerna och se vad mer jag kan hitta. Ser fram emot att fota allt och lägga ut i det webbutiken.

Kram på er! Therese

15 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej hej!

Härligt härligt...jag minns precis hur det känns när leveranserna kom och man blev som ett barn på julafton och ivrigt slet o ryckte i allt på samma gång...;)
Så fint det blev med soffan också och barnen ...de är såååå söta..;)
kram Katarina

Villa Björkenäs Backen sa...

Haloj igen !

Så kul ! :)
Vet den känsslan då jag har jobbat på en fin inrednins butik ;)
Härligt för dig !
Ska bli spännande och se vad du har beställt....
Jag kollade efter mejlet men hittade inte....kanske kom den bort.
Hade varit kul och få svaret då vi precis håller på med golvet nu:)

svåra när du har slutat dyka in i kartonger ;)

Kram på dig ! :)

Ekenäsliv sa...

Man får verkligen tomtekänsla av det du skriver:-) Oj, vad underbart att packa upp en massa fint, måste vara svårt att inte vilja ha allt själv;-)
Kram Anna

kråke sa...

Wieeeeh vad mycket fint:))) förstår att du njuter:))) vackert med soffan och kuddarna och jag håller med, man vill fixa och ändra om hela tiden nu:)) vi har nästan precis haft barnkalas och då körde vi hela havet stormar, dansstopp och skattjakt, sen var iallafall mamma kråke helt slut;))

Kram goding:)

Kråke

Tina sa...

Förstår vad du menar även om jag aldrig haft butik!

kram

Anna sa...

Hej!

Ljusstaken var makalöst fin!

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Nämen så mycket fint...det här vill jag inte missa..får kika in i butiken sen !

Kraaam

CONCEPT by JESSICA sa...

Åh så spännande, då längtar jag tills allt kommer ut i webshopen;)
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kan tänka mig känslan när du öppnar alla kartonger, ser ut och vara jättefina saker.
Kramar
AnnaMaria

Casa of Mia sa...

Åh så mycket fint! kram

Prinsessorna på Bellevue sa...

Men åh, vad mycket snyggt! Förstår att du är helt tokig, det skulle jag vara och typ vilja ha allting!

Ha en fin kväll!

Kram
Petronella

Maria - Wikers Liv sa...

Snyyyyyyggt!!!
Kram /Maria

kavallinskan sa...

åh, så mycket fint!
Kram kram

Jennys gömma sa...

Åh, så fina saker! Du måste säga till när de finns i butiken! Önskar dig en fin helg, kram Jenny

Blan betong och gammeldags pioner sa...

wow vilka underbara saker...gick in på din butik o klickade på Walther....men det dör upp en sak men ingen bild...är de på g????? stor kram från Maja