onsdag 28 november 2012

Walther & CO

lillamajken.se 

Oj, redan onsdag och jag har inte lyckats få till ett inlägg förrän nu. 

Jag är egentligen inte någon morgonpigg människa och tycker att det kan vara lite motigt att kliva upp, särskilt nu när det är kolsvart ute men när jag väl har stigit ur sängen är det så mysigt. Om jag inte har lämning av barn på morgonen så brukar jag alltid börja dagen med att tända mina hus från Walther&Co, de är såå fina. Nu längtar jag också efter att hänga stjärnorna i fönstren, men det får nog bli storstädning innan de kommer på plats.

Ha en fin dag! Kram Therese


16 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Husen är så fina, kram

Helenas enkla vardag sa...

Jag är ingen morgon människa heller och jag kan sitta vid frukostbordet hur länge som helst! Visst är de fina husen!
Kram Helena

Tina sa...

Jag gillar också Walther&Co men har inget hus. Bara en massa annat!

kram

kråke sa...

Vill haaaaaaaaaa dessa underbara hus:))) Kanske tomten hör mig;)) Kram going och fortsatt mysig onsdag:)

Kråke

Lantligt i Smultronbacken sa...

Här har du en till som älskar dessa zinkhus. Numera är det en ljusslinga i mina då det gick så otroligt med värmeljus

Kram Teres

Villa Björkenäs Backen sa...

God natt !
Så söta hus ! Håller med dom andra.
Har inga heller men det kanske kommer.
Helt ljuvlig bild Vilken känssla.

Jag är inte heller så morgon pigg men ändå när man kommer upp så är det så mysigt
Nej nu måste jag jobba vidare.
Ha en fortsättning på veckan! kramar Sirpa

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Jag visste att det var något jag saknade..där är dom ju...vill ha...så fina verkligen !!!

Kramar till dej

Sallys hus sa...

Jag tycker också det är jätte mysigt när jag väl kommer upp...
särskillt om man är ledig..;)
de där husen är verkligen jätte fina!
Ha en fin dag!
kram Katarina

CONCEPT by JESSICA sa...

Kan ju inte annat än älska dessa hus, jag har två själv och det enda jag inte gillar är att dem blir så galet varma, så det känns lite vanskligt att ha dem tända..
Kram

Life´s Silverlining and I sa...

fina de där husen, önskar jag hade plats:) morgnar kan jag tycka är riktigt mysiga om jag bara kommer upp:) kram Nilla

Blan betong och gammeldags pioner sa...

ojojojoj läckert hus..skulle passa sååå bra här hos mig hahahah, måste bara säga att löparen jag köpte hos dig är sååå snygg är förresten med på inlägget i dag!!!! Ha en underbar advent....stor kram från Maja

Bromans Bravader sa...

Kanonfina hus!
Kram Jannike

Ekenäsliv sa...

Sååå fina hus!!
Jag har bara fått upp stjärna och advenstsstake i köket. Sen ska vi få klart alla fönster foder… Phu, bråda tider fram till jul nu;-)
Kram Anna

Titta in hos Thess sa...

Ååååå dessa underbara hus!!!!
Dom är såå mysiga.
Här ska bakas lussekatter i dag =)

Kram Thess

Norr om Köpenhamn sa...

Ååååh så fina de är.... ger ha-begär :)) Hoppas att du har en mysig adventshelg! Kram Ulrika

Queen of Kammebornia sa...

Åh, vad fina de är! Hoppas ni haft en fin adventshelg! Kram!