måndag 18 februari 2013

Brio





Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen efter ett uppehåll. Sportlov har det dock inte blivit något för egen del, jag har jobbat på som vanligt. Som egen har jag fått erfara att det där med ledighet är få förunnat och när man väl ta den där lediga stunden ligger det dåliga samvetet och gnager. Tur är väl att småttingarna tycker om att vara på dagis, och storskruttan som går i skolan har varit borta och ledig en hel vecka. På onsdag är dagis stängt och då ska de små vara hemma med mig hela dagen.

Igår passade jag på att fota min älskling innan saxen åker fram idag. Han vägrar att gå till frisören så idag får pappa klippa håret på honom. Jag tycker att han är fin i när håret är lite längre också men om inte annat för att jämna till det. Häromdagen när jag skulle sätta mig vid datorn så låg det en massa hår på golvet och en sax, som man klipper klor på katter med, på bordet. Då hade alltså gullgubben klippt sig lite och det var väl kanske tur att håret var så långt att det knappt märktes.

10 kommentarer:

Browneyedgirl sa...

Vilken otroligt fin älskling du har =) Hoppas ni får en bra måndag nu! Kram så länge

mamma sa...

God morgon!Såå söt han är gulleplutten, både i långt och kort hår,vilka fina bilder på honom:)Kram

Anonym sa...

Så söt : )) hoppas du får en bra dag! Här snöar det nu igen : / kram från Hjo Sofia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det där med saxen och fixa egen frisyr känner jag igen, tur att det inte syns. Bra gjort av din man och klippa honom.
Kramar
AnnaMaria

kråke sa...

Så ljuvliga bilder av skatten:)) Hihi...det där med att klippa håret själv med sax vet vi allt om här oxå;)) Ha det så mysigt på dina lediga dagar:)))

kram vännen

kråke

Titta in hos Thess sa...

Så fina bilder på sonen :)))
À det där med Barn och saxar kan vara farligt ;))
Hoppas att du får en fin vecka.

Kram Thess

Linda sa...

Oj, vilken söt kille! De där ögonfransarna skulle jag gärna vilja ha. :)

Ha en bra dag!
Kram Linda

CONCEPT by JESSICA sa...

Haha, bra med lite långt hår när dem fixar sig själva;)
Ha fina dagen, kram

Lifestyle By Lena sa...

Super söt liten kille, kul att du är tillbaks :)
Kram

Maria - Wikers Liv sa...

Vilka härliga bilder, direkt ur livet!
Ha en mysig ledig dag tillsammans idag!
Kram /Maria