måndag 4 mars 2013

What a feeling


Tänkte att det kunde vara dags att visa hur det egentligen brukar se ut hemma hos oss ;-).

Vad tyckte ni om bidragen som gick vidare till finalen i Melodifestivalen? Jag var nog gladare än barnen att Anton gick vidare. Nästa helg verkar de små vara överens om att det är Sean Banan som ska ta hem vinsten.  Tänk att det är final redan nu på lördag, vad fort de här veckorna har passerat.

På sista tiden har jag fått två fina awarder och jag vill bara säga att jag har inte glömt bort er, jag ska bara ta mig tid att sätta mig ner och svara på frågorna.  Lika rörigt som det är i hemmet, är det i huvudet just nu men jag ska väl snart få struktur på tillvaron, hoppas jag.

Kram Therese

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ser prydligt ut i röran. Inte så mycket saker som det skulle kunna vara. Fin hörna.
Jag såg inte Mellon, men måste väl bänka mig på lördag.
Jag tror faktiskt också att han kan vinna.
kram
AC

Prinsessorna på Bellevue sa...

Det där var väl hur fint som helst och vilket underbart dockskåp! Sängen var också himla söt!

Kram
Petronella

vitadrömmarobusigabarn sa...

Underbart tycker jag!!
Och vilket ljuvligt dockskåp
Ha en jättefin vecka
Kram Tina

Anonym sa...

Åhhhh vad fint : ) stor kram Sofia

LOPPISLIV sa...

Jättefint barn rum!! En charmig röra tycker jag :-)) Fint dockskåp! Kraaaam Paula

Ekenäsliv sa...

Supermysigt flickrum!
Och visst är det väl så att det ska vara lite småstökigt på ett barnrum… Men jag ska erkänna att jag gärna plockar iordning på tösens rum lite nu och då;-)

Vi såg inte Mello i lördags, vi hade gäster.. Har nog bara sett en delfinal, har varit bortbjudna och så var vi ju iväg i solen lite med;-)

Hoppas du får en skön vecka!
Tycker inte jag får ihop det heller och då har vi bara ett barn, jag jobbar 80%, fördelat på 4 heldagar, men de dagarna hinner man bara hem, laga mat, plocka undan, läsa läxa och sen stoppa i säng..

Va rädd om dig!
Kram Anna

kråke sa...

Hihi...underbart...säg till om du får struktur och hur du gjorde;))) Här är det härligt kaosigt som gäller och så får det väl vara just nu;))

Kram rara du och fortsatt skön vecka:)

kråke

CONCEPT by JESSICA sa...

Ser väldigt fint ut, just nu har vi en "ta fram allt som finns" fas så det blir leksaker överallt;)
Det där huset alltså, så vackert, en dröm att ha kan jag tänka mig.
Ha en fin dag, kram

Blan betong och gammeldags pioner sa...

vilket underbart härligt barnrum...hyllan med böckerna var ju bara såååååå söt.....HA en fin helg kram från Maja

Anna Stenberg sa...

Vilket vackert dockskåp! Såg först inte ens att det var "rörigt" bland allt det fina! Kram Anna

Malin på pastill.nu sa...

Känns bekant, men lika fint ändå :-D